ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Tuesday 4 March 2014

Walimatul Urus Seha & Saiful Adli


Assalammualaikum.
Tinggal 16 hari lagi.
Serius. lemah badan. kecut perut. nak buang air besar. nak buang air kecil.
Mix feeling.

Rasa lagi dekat majlis lagi banyak yang belum siap.
Tapi betul. Masa awal lagi tibanya majlis, tak de nak sibuk sibuk siapkan barang. Semua ambil tak kisah.
Selalu bergaduh dengan hati. Bila mula nak beli barang barang keperluan majlis, hati kata jangan lambat lagi.
Bila dah mai dekat majlis mula la kalut, gelabah tak tentu pasal. ha.ha

Bermula minggu ni kad jemputan sudah mula distribute pada sanak saudara serta kawan kawan. Tak tahu kenapa, kali ini, kad rasa seperti terhad. Kalau di ikutkan pengalaman abang abang yang lepas sekurang kurangnya 100 lebih keping kad tidak habis di hebahkan. Padahal kuantiti kad telah di lebihkan berbanding kuantiti kad abang abang kite. Tapi macam mana boleh tak cukup! Setakat hari ini, baru 5 keping kad kite berjaya edarkan pada kawan kawan yang lain.

Baki kad yang tinggal pada kite dalam 12 keping. Mana cukup. . . =.=' Myteam pun belum jemput lagi.Abah cadang cadang nak tambahkan lagi kad. Tapi kite fikir, buat apa nak tambah tambah memang tujuan  kita nak habiskan kad tu kan tuk jemput orang. Mana yang tak dapat kad, kita jemput melalui mulut. That's it.

 


Kawan kawan, saya dah nak kawen ni. 21 aribulan March insyaAllah saya akan bernikah dengan pilihan hati saya yang saya kenal sejak zaman matrik dulu. Matrik Changlun. 22 pula majlis bersanding manakala 23 bertandang. Mak ayah saya ada buat kenduri sikit pada 22 aribulan tu. Kecil kecilan aje mana yang mampu, kira meraikan anak perempuan tunggal mereka ni. Kiranya, jemputla datang ye ke majlis saya nanti. Saya menantikan kehadiran kalian.


 -x0xo-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...