ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Friday 21 September 2012

Utusan doa untuk seorang pesakit



sudah 2 hari berturut turut ulang alik ke GH - Hospital Sultan Abdul Halim
kebiasaanya bila melangkah masuk terasa sedikit gusar di hati
mungkin disebabkan mengikut darah mama yang cepat gemuruh melihat
keadaan orang yang sakit, luka di sana sini dan ditambah lagi dengan bau ubat ubatan
tetapi memandangkan sudah dua kali ke sana, Alhamdulillah darah gemuruh dapat dikawal

sekarang hospital Sungai Petani dah besar, bersih dan cantik
walaupun tidak setanding hospital private
tetapi sekiranya dibandingkan dengan hospital lama Sungai Petani,walaupun lebih dari 2,3 kali
berulang alik rasanya darah gemuruh masih memuncak.

hurm, awak. . .
saya tahu ape yang awak rasa tidak sama dengan rasa kasihan saya kepada awak
saya tahu beban yang awak pikul sekarang belum tentu dapat digalas oleh saya
saya tahu awak antara insan yang terpilih dari hamba hambanya yang lain utk
menjalani ujian ini

apa yang saya dan yang sahabat sahabat lain dapat lakukan, hanya sedikit
sumbangan serta doa dipanjatkan agar awak sentiasa
tabah, kuat, serta sentiasa sabar mengharungi ujian ini.
semoga luka yang awak alami cepat sembuh dan awak dapat kembali bekerja
seperti dulu kala


-salam kesemubuhan dari kami sepejabat-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...