ORDER FORM VELVETSEHA COLLECTION

Name:
Shipping Adress
poscode
Phone No.
Email Address:
Product Code & Quantity
Payment Method

Click here to create your own form.

Tuesday 24 July 2012

Fourth Ramadhan



MasyaAllah, time is flying by so fast..
Rasanya baru smlm first day umat Islam berpuasa
Apakah amalan yang saya telah lakukan spnjg empat hari berpuasa
Jika dibandingkan dengan selautan air dilaut, hnya setitis saja amalan saya,Ya-rabbi

Bukan utk menyedapkan hati mahupun berpuas hati,
sebaik-baiknya jika tidak mampu berbuat bnyk amalan,cukuplah sedikit
asalkan dikekalkan yakni istiqamah.
Biar hanya 10 sen setiap hari drpd RM10 tetapi setahun sekali.
tapikan..tapi..lebih cantik RM10 setiap hari sekiranya berkemampuan melaksanakanya.

Perihal sendiri,sudahla amalan tak seberapa ada pula yang cuba menguji kemarahan ini
pppppfffttt~
Saya mnta janganlah ber-abang2 dan ber-sayang2 dengan saya, boleh?.. (T.T)
Gelilah saya dengar, Encik tu dah kawen tak sayang ke rumah tangga sndiri,
saya anggap awk saling tak tumpah mcm ayh sndiri.AYAH.
Apa pl kata istri Encik sekiranya dia baca msg2 dlm fon tu.
Cukuplah msg tu atas dasar bisness saja and not more than that.
Saya kasihankan anak2 Encik yg sebaya dgn saya dan saya turut kasihankan istri Encik
So kasihanilah saya sama ...=.=''


-x0xo-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...